Dålig updatering..

Hejhej , förlåt för dålig updatering , men ska börka skriva mera , kommer ju bara förlåra på läsare men men .. har varit upptagen me andra grejor ..
men jag har varit med Tilda , moa , vendela  och matilda.G skulle vara med emelie idag men det hade hänr en sak (hon var ledsen) så hon orkade inte vaara , har nyss badat :) och nu sitter jag vid datorn , ska snart ta en sockerkaka och käka , haha värsta tjockisen :P
mm , imorrn ska jag till Matilda.G och några i klassen vi ska bada bastu hemma hos matilda :P
sen så ska jag typ åka och köpa en väska om jag får för mamma :)
aa , sen har jag inte varit i skolan idag , har gjort en sak (orkar nt berätta) haha
 men nu ska jag dra, hejdå  <3
i know that you love me !
// Ratka


Kommentarer
Postat av: Anonym

rubriken borde vara we know that you hate us.......ahahahahahahaaaa

2009-12-07 @ 17:46:38
Postat av: Anonym

rubriken på bloggen borde vara we know you hate us ...hahahahahahahahahha

2009-12-07 @ 17:51:29

Kommentera inlägget här sötnos:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig.
E-m@il (publiceras ej)

Din blogg sötnos:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0