Moa , Tildiis <3

Hejhej , jag är med tilda , moa , tilda badar fotbad ohjag sitter vi datan och moa ritar om man säger så .. i helgen så gjorde jag typ inget , lg  sängen  var vid datan och kollade på tv mest , men vi har ju haft studie dag så att .. men jag har varit skit trött haha XD idag i skolan så hände detinte mkt .. mest att jag pratade med en bög i telefonen han heter kevin typ .. shiit hans kusin kallar mig hora utan anledning , mn hon vet ju inte vad det betyder, domär typ 10 bst högst haha fett små  ! men nu på fredag ska jag till fagersta med emma , ida , tess , mirre , kanske min srra matilda om hon villmendet kommer vara skit kul iallafall  , vi kommer åka buss i 2 timmar sen när vikommer fram dåkommer vi typ basta sen hoppa studsmatta , och massr av saker mera asso jag längtar det var fettlänge sen vi träffades ;) saknar dom ! älskar dom ! tess mirre emma ida ni Betyder ! <3

menn  nu ska jag dra ! hejdå , jag vet att ni älskar mig! pöss

//Ratka


Kommentarer
Postat av: lovisa

Nu lottar jag ut en rosa header gjord i photoshop i min blogg. Var gärna med :)



http://lluw.blogg.se/2009/october/tavling-vinn-header.html#comment

2009-10-12 @ 18:55:11
URL: http://lluw.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötnos:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig.
E-m@il (publiceras ej)

Din blogg sötnos:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0